چرا قبل از ورزش قند رومیزی به اندازه قند جذب کندتر خوب نیست؟ : تغذیه


اگر شکر تصفیه شده سفید / سفید سریع ترین شکل انرژی موجود به عنوان گلوکز است ، چرا از نظر تولید انرژی بهتر از گلوکز کامل میوه یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد رایج ترین مواد هستند) نیست؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من پیشنهاد نمی کنم که از 50 گرم شکر دومینو قبل از جلسه بلند کردن خود در گلوی خود بکاهید ، اما فقط به این دلیل که به نظر می رسد “غریزه” من این را به من می گوید. با این حال ، از نظر تئوریک (از نظریه های کوچکی که می دانم) ، من نمی دانم که چرا این ایده بدی است ، به عنوان مثال ، اگر قصد دارید به محض اینکه قند شروع به افزایش می کند ، به سراغ پاورلیفتینگ بروید یا فعالیتهای سریع سوزاندن انرژی انجام دهید. به ، جایی که زمان افزایش آن مطمئناً همه چیز را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

من یک پاسخ آنلاین دریافت می کنم – “زیرا تغذیه ارزش غذایی ندارد” پاسخی است که من به دنبال آن هستم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است ، و می دانم که تغذیه در ساختن ماهیچه ها ضروری است ، اما چرا این امر در مورد انرژی خروجی صدق می کند؟

از گونه ها نیز استقبال می شود. به طور واضح بیان کنید که هنگام انجام این کار حدس می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *