شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبود بعد از ورزش است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات شکلات برای فروش شکلات خود استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

نوشیدنی اصلی ترمیم کننده

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا ریکاوری را حداکثر کرده و بازده را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

احتراق مجدد

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخیره کربوهیدرات های ضروری کمک می کند تا بتوانید برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. هر زمان.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، با وجود این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شکلات شیر ​​شیر گرفته شده از وب سایت سازنده است):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافه شده و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین در یک تخم مرغ) دریافت می کنید. )!) و تازه این اگر شما فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که من از شما می پرسم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که این یک غذای دوست داشتنی است و باید به صورت محدود مصرف شود و برای مواقع خاص رها شود ، پس از هر بار تمرین بدن یا بازی به کودک شما داده نشود.

بنابراین اکنون بیایید و از ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • ناهار مانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

دوست دارم بشنوم که برای وعده های بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *