سفر به آنتالیا با عوارض خروج از کشور رایگان!


آنتالیا یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری است که با امکانات و جاذبه‌های متنوع از گردشگران پذیرایی می‌کند. در این مطلب درباره سفر به آنتالیا بیشتر بخوانید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بدون شک آنتالیا یکی از زیباترین نقاط جهان است و اگر برنامه سفر به خارج از کشور را دارید، می‌توانید این شهر ساحلی و پرطرفدار را انتخاب کنید.

آنتالیا، سرزمین پارک‌های آبی، هتل‌های لوکس با امکانات کامل، مکان‌هایی با تاریخی غنی و صدها تفریح به‌یادماندنی دیگر است، اما پیش از سفر به این شهر فرنگ از همه رنگ، پیشنهاد می‌کنیم مطمئن‌ترین تور مسافرتی را تهیه کنید تا سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نوین تراول، یکی از شرکت‌های معتبر کشور در زمینه ارائه خدمات مسافرت هوایی و تور، امکان استثنائی و جذابی را در اختیار مشتریان تورهای خارجی خود گذاشته است.

تور سفر به آنتالیای خود را از نوین تراول دریافت کنید و هزینه عوارض خروج از کشور رایگان خواهد بود!

کمپین «عوارض خروج از کشور رایگان» نوین تراول روی تمام تورهای مسافرتی خارجی، از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

عوارض خروج از کشور رایگان با تورهای گردشگری نوین تراول

عوارض خروج از کشور یا مالیات خروج از کشور (Departure Tax)، مبلغ مشخصی است (در هر سال) که هر فرد برای خروج از کشور باید به دولت پرداخت کند. تفاوتی نمی‌کند که سفر شما زمینی باشد یا هوایی و دریایی، پرداخت این مبلغ برای هر نوع سفر خارجی الزامی است!

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طبق تغییرات جدید، پرداخت عوارض خروج از کشور برای کودکان زیر ۲ سال نیز الزامی است و تفاوتی با بزرگسالان ندارد.

رپورتاژ سفر به آنتالیا با عوارض خروج از کشور رایگان!

«نرخ عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳ برای مسافران عادی که سفر اول‌شان را تجربه می‌کنند، ۵۲۰ هزار تومان، سفر دوم ۷۸۰ هزار تومان و سفر سوم ۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان است.»

اگر قصد دارید تا دسته‌جمعی به خارج از کشور سفر کنید، یا خانواده پرجمعیتی هستید که عوارض خروج از کشور برای شما هزینه مضاعفی خواهد داشت، پیشنهاد می‌کنیم به خرید تورهای مسافرتی از نوین تراول، وب‌سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما، فکر کنید!

سفر به آنتالیا با تور مسافرتی نوین تراول با عوارض خروج از کشور رایگان

اما تورهای گردشگری نوین تراول غیر از امکان استثنائی «عوارض خروج از کشور رایگان» چه امکانات دیگری دارند؟

واقعیت این است که آژانس‌های مسافرتی زیادی در سطح کشور تورهای سفر خارجی ارائه می‌دهند، اما تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها توان رقابت با خدمات گوناگون و باکیفیت تورهای خارجی نوین تراول را دارند.

تور نوین تراول به مقصد آنتالیا، در ۶ شب و ۷ روز برگزار می‌شود؛ البته شما می‌توانید تعداد روزهای بیشتری را نیز انتخاب کنید و از این نظر محدودیتی ندارید.

رپورتاژ سفر به آنتالیا با عوارض خروج از کشور رایگان!

هتل‌های تور گردشگری نوین تراول با عوارض خروج از کشور رایگان

تور آنتالیای نوین تراول شامل هتل‌های ۳ و ۴ ستاره (ALL) و هتل‌های ۵ ستاره (UALL) می‌شود. از معتبرترین و نام‌آشناترین هتل‌ها می‌توان به هتل ویاژ در محله بِلِک (Voyage Belek)، هتل اورنج‌کانتی در محله کِمِر (ORANGE COUNTY KEMER)، و هتل لَند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel) اشاره کرد.

هتل‌هایی که نوین تراول در اختیار گردشگران خود می‌گذارد، از برجسته‌ترین‌های صنعت توریسم به ‌شمار می‌روند و سرویس‌دهی کامل و مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

اما نکته مثبت ماجرا هنوز باقی‌ مانده است!

علاوه بر عوارض خروج از کشور رایگان، نوین تراول هتل‌هایی را برای مشتریان خود رزرو می‌کند که برنامه‌های مهیج و شاد برای مسافران خود دارند. کنسرت‌ رایگان، استخر آب گرم، پارک آبی، گردش در تِم‌پارک و ده‌ها امکان جذاب دیگر، تنها در یک تور گردشگری برای شما فراهم آمده است.

پروازهای تور گردشگری نوین تراول با عوارض خروج از کشور رایگان

سفر ایمن و آرام یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هر توریست است که نوین تراول آن را نیز به بهترین حالت ممکن مدیریت کرده و گزینه‌های مختلفی از پروازهای مطمئن و ایمن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

برای سفر به آنتالیا با عوارض خروج از کشور رایگان، شما می‌توانید از میان ایرلاین‌های معتبر و مشهوری مانند ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)، تیلویند ایرلاینز (Tailwind Airlines)، سان اکسپرس (SunExpress) و کرندون ایرلاینز (Corendon Airlines) انتخاب کنید و سفری به‌یادماندنی را به آنتالیای زیبا داشته باشید.

همچنین اگر قصد دارید تا اقتصادی سفر کنید، جای نگرانی نیست؛ چراکه نوین تراول می‌تواند پرواز شما را از ایرلاین‌های معتبر داخلی نیز تهیه کند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت‌نام تور آنتالیا، هزینه تورها، زمان حرکت و دیگر موارد، می‌توانید با شماره تلفن ۱۶۰۶ تماس بگیرید.

دیگر خدمات هلدینگ مسافرتی و گردشگری نوین تراول

  • فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی (چارتری و سیستمی)
  • رزرو هتل در اقصانقاط دنیا
  • هماهنگی وقت سفارت
  • پیک‌آپ پاسپورت و دریافت ویزا
  • اجاره جت اختصاصی به مقصد تمام شهرهای ایران
  • خدمات بیمه مسافرتی

سخن آخر: سفر به آنتالیا با عوارض خروج از کشور رایگان

آنتالیا یکی از مقاصد پرطرفدار بین گردشگران حرفه‌ای محسوب می‌شود؛ چراکه این شهر امکانات بسیار زیادی از جمله پارک‌های آبی، سواحل زیبا و جاذبه‌های طبیعی، آثار تاریخی، هتل‌های مدرن و به‌طور کلی هر آنچه یک گردشگر نیاز دارد را در خود جای داده است.

یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه مسافرت و گردشگری (نوین تراول) نیز تورهای خارجی از جمله تور آنتالیای خود را با عوارض خروج از کشور رایگان در اختیار مشتریان خود قرار داده تا شرایطی استثنائی را برای سفر به این شهر زیبا فراهم کند.

اگر قصد دارید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ به یک سفر خارجی بروید، پیشنهاد می‌کنیم از تورهای گردشگری نوین تراول غافل نشوید!



منبع