با ویزای دبی چند روز می‌توان اقامت کرد؟


 در این مقاله درباره مدت‌ زمان اقامت ممکن در دبی با ویزای توریستس را بررسی خواهیم کرد.

کشور دبی یکی مقاصد گردشگری به‌ویژه برای ایرانیان است. اگر قصد سفر به این شهر شگفت‌انگیز را دارید، حتما به ویزای دبی نیاز خواهید داشت. در این مطلب به‌طور کامل به سوال «با ویزای دبی چند روز می‌توان اقامت کرد؟» پاسخ خواهیم داد و اطلاعات جامعی در مورد شرایط، هزینه، مدارک و نحوه دریافت ویزای دبی ارائه خواهیم کرد.

چرا به دبی سفر کنیم؟

دبی، نگین درخشان خاورمیانه، با آسمان‌خراش‌های سربه‌فلک‌کشیده، مراکز خرید مجلل، سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است. با سفر به این شهر زیبا و مدرن می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و منحصربه‌فرد آن دیدن کنید. در میان مراکز تجاری لوکس قدم بزنید و شادی و تفریح را در پارک‌های آبی بی‌نظیر آن تجربه کنید. ورزش‌های آبی و تفریحات آبی را امتحان کنید و لذت ببرید. اما پیش از هر چیزی برای سفر به این شهر بزرگ امارات متحده عربی باید ویزای توریستی را دریافت کنید.

 

شرایط دریافت ویزای دبی

امارات متحده عربی نیز مانند هر کشوری برای پذیرش گردشگران انواع ویزا را در نظر گرفته اما هرکدام دارای شرایطی است. برای دریافت ویزای دبی باید شرایط زیر را دارا باشید:

  • تابعیت: برای دریافت ویزای دبی، باید تابعیت یکی از کشورهای جهان را داشته باشید.
  • گذرنامه: داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر الزامی است.
  • بلیط رفت و برگشت: ارائه بلیط رفت و برگشت هواپیما برای اثبات تاریخ ورود و خروج از دبی ضروری است.
  • تمکن مالی: اثبات تمکن مالی کافی برای مدت اقامت در دبی از طریق ارائه گردش حساب بانکی یا نامه تمکن مالی از بانک الزامی است.
  • عکس: ارائه دو عدد عکس پرسنلی با زمینه سفید الزامی است.
  • مدت زمان اقامت: از آنجا که ویزاهای توریستی دبی انواع مختلفی دارد، برای انتخاب ویزا مدت زمان اقامت باید مشخص باشد.
  • بیمه مسافرتی: داشتن بیمه مسافرتی با پوشش کامل هزینه‌های درمانی در طول مدت اقامت در دبی ضروری است.

 

انواع ویزای توریستی دبی

برای سفر توریستی به دبی می‌توانید یکی از انواع ویزاهایی که امارات برای گردشگران در نظر گرفته را انتخاب و دریافت کنید. مهمترین انواع ویزاهای توریستی دبی که برای سفر به آن می‌توانید دریافت کنید شامل موارد زیر است:

 

  • ویزای عادی: این ویزاها برای کسانی است که قصد اقامت ۱۰ روزه در این شهر زیبا را دارند.
  • ویزای توریستی یک ماهه: در صورتی که فرد متقاضی قصد اقامت یک ماهه در دبی داشته باشد می‌تواند برای دریافت این ویزا اقدام کند.
  • ویزای توریستی یک ماهه با چند بار ورود: در صورتی فرد بخواهد طی مدت ۳۰ روز چند مرتبه به دبی تردد داشته باشد، باید برای دریافت این ویزا اقدام کند.
  • ویزای توریستی دوماهه: این ویزا امکان اقامت ۶۰ روزه را برای متقاضیان فراهم می‌کند.
  • ویزای توریستی دو ماهه با چند بار ورود: این ویزا نیز امکان تردد به دبی را طی مدت ۶۰ روز برای افراد فراهم می‌کند.

 

قاب دبی

هزینه دریافت ویزای دبی

هزینه دریافت ویزای دبی به نوع ویزا، مدت اعتبار و تعداد دفعات ورود بستگی دارد. به‌طور کلی، هزینه ویزای توریستی دبی برای یک بار ورود و ۱۰ روز اقامت، ۲۸۸ درهم، برای یک ماه اقامت ۲۹۵ درهم، ویزای یک ماهه چندبار ورود ۵۵۰ درهم است. در صورتی که افراد کمتر از ۱۸ سال سن داشته باشند، برای ویزای ۱۰ روزه ۸۵ درهم و برای تردد یک ماهه با چند تردد ۲۷۰ درهم است.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

زمانی که برای دریافت ویزای دبی اقدام می‌کنید، گردآوری مدارک و ترجمه رسمی آن ضروری است. مهمترین مدارکی که در زمان دریافت ویزا باید ارائه دهید شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست ویزا: تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای دبی به‌صورت آنلاین یا حضوری الزامی است.
  • گذرنامه: ارائه اصل و کپی گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر الزامی است.
  • عکس: ارائه دو عدد عکس پرسنلی با زمینه سفید الزامی است.
  • بلیط رفت و برگشت: ارائه بلیط رفت و برگشت هواپیما برای اثبات تاریخ ورود و خروج از دبی ضروری است.
  • تمکن مالی: ارائه گردش حساب بانکی یا نامه تمکن مالی از بانک برای اثبات تمکن مالی کافی الزامی است.
  • بیمه مسافرتی: ارائه بیمه مسافرتی با پوشش کامل هزینه‌های درمانی در طول مدت اقامت در دبی ضروری است.
  • هزینه صدور ویزا: پرداخت هزینه صدور ویزا به‌صورت آنلاین یا حضوری الزامی است.

 

مدت اعتبار ویزای دبی

مدت اعتبار ویزای دبی به نوع ویزا و نوع سفر شما بستگی دارد. اگر قرار است به‌عنوان گردشگر به این شهر سفر کنید، باید برنامه سفر خود را از قبل مشخص و پس از آن یکی از انواع ویزا را دریافت کنید. ویزای توریستی دبی در انواع ۱۰ روزه، ۳۰ روزه، ۶۰ روزه به‌صورت یک یا چند بار ورود صادر می‌شود.

 

دریافت ویزای دبی در فلای تودی

با ویزای دبی می‌توانید تا ۶۰ روز در این شهر شگفت‌انگیز اقامت داشته باشید و از جاذبه‌های بی‌شمار آن لذت ببرید. برای دریافت ویزای دبی، کافی است شرایط و مدارک لازم را فراهم کنید و با مراجعه به وب‌سایت فلای‌تودی، به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید.

فلای‌تودی، به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع خدمات مسافرتی، امکان اخذ ویزای دبی را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه برای شما فراهم می‌کند. در فرایند دریافت ویزا کافی است به وب‌سایت فلای‌تودی مراجعه و با تکمیل فرم درخواست ویزا، برای این موضوع اقدام کنید. شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان مجرب فلای‌تودی بهره‌مند شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای دبی خود را دریافت کنید.

سفر به دبی و تجربه خاطرات به‌یادماندنی در این شهر زیبا، منتظر شما است!

 



منبع