اشیای جامانده فرودگاه سیدنی حراج می‌شود | از امضای مسی تا شمشیر جنگ ستارگان


اشیای جا مانده در فرودگاه سیدنی به نفع یک خیریه حراج می‌شوند.

فرودگاه‌های جهان همواره با معضل اشیا و چمدان‌های جا مانده روبه‌رو هستند و بسیاری از فرودگاه‌ها در طی سال به روش‌های مختلف خود را از شر این اشیا خلاص می‌کنند. فرودگاه سیدنی حالا بیش از ۲۵۰۰ عدد شی جامانده در فرودگاه را به حراج خواهد گذاشت.

حراج سالانه اشیای گمشده فرودگاه سیدنی با طیف گسترده‌ای از اسباب‌بازی‌ها، لوازم الکترونیکی و پوشاک از روز شنبه آغاز می‌شود. این بار بیش از ۲۵۰۰ شی جامانده در شلوغ‌ترین فرودگاه استرالیا به نفع یک خیریه حراج خواهند شد. در میان اشیای جا مانده موارد عجیبی از لباس عروس گرفته تا عکس با امضای مسی وجود دارد.

اشیای جامانده در فرودگاه

این حراجی وعده داده که بسیاری از اشیای مربوط به جنگ ستارگان در میان اموال جا مانده در فرودگاه استرالیا وجود دارد و این حراجی انتخاب خوبی برای طرفداران جنگ ستارگان خواهد بود. 

اقلام دیگری نظیر بیش از ۱۵۰ لپ تاپ، ۳۰۰ هدفون، ۱۰۰ گوشی و تبلت، ۲۰۰ ساعت و عینک آفتابی نیز در میان وسایل حراجی وجود دارد. تمام عواید این حراجی به بورسیه دختران ساکن در حومه این فرودگاه اختصاص پیدا خواهد کرد.

اشیای جامانده در فرودگاه

در سال گذشته بیش از پنج هزار شیء جامانده در فرودگاه سیدنی به صاحبانش بازگردانده شد؛ اما اشیایی که صاحبانشان به‌دنبال آن‌ها نیامدند، از طریق خیریه یا مزایده به فروش می‌رسند. مقامات فرودگاه سیدنی گفتند که این حراج سالانه که از سال ۲۰۱۳ آغاز شده، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون دلار درآمد داشته است.



منبع