8 نقل قول الهام بخش برای سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور برای بسیاری شناخته می شوند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روشهای مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم های پر تنیده ، فیدهای عالی اینستاگرام ، به چند مورد. اما مجموعه ای از ورزشکاران ، بازیگران و موسیقیدانان و دیگر شخصیت های برجسته به خاطر چیزی کاملاً متفاوت معروف شده اند: حمایت از سلامت روان. این ستارگان به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی روانی کمک می کنند و توصیه های حکیمانه ای را در راه ارائه می دهند.

از برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما استفاده کنید. از یادگیری نحوه نه گفتن تا آغاز درمان ، 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی خود خواهید آموخت.

درس شماره 1: بر “شما” تمرکز کنید – نه آن چیزی که جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از خروج از مسابقات فینال تیم های المپیک 2020 توکیو در گفتگو با ESPN گفت: “ما باید بر خودمان نیز تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز نیز ما یک انسان هستیم.” ما باید از ذهن خود محافظت کنیم. به جای اینکه فقط به آنجا برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم. “

نقل قول و تصمیم بیلز بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا ورزشکاران از نظر تاریخی تنها سلامت روانی را در خط مقدم دارند ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ، ایده تمرکز بر روی خود را به جای فشار می گوید. جامعه دهها سال است که وجود دارد او گفت: “حتی در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، اشاره کرد که” باید “باورهای غیر منطقی هستند که می توانند علائم جدی ایجاد کنند.” رایت توضیح می دهد: “سیمون با این نقل قول دقیق تر از آن چیزی است که می داند.” وقتی ما در جهان روی دوش خود عمل می کنیم ، برای شهود ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید به همان اندازه ، اگر نه بیشتر ، به دنبال راهنمای بیرونی باشیم. ”

تنظیم افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که در اولویت اول سلامت روان شما هستند کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید آن را بشنود: درمان هرگز شرم آور نیست.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چند سال سن یا “افتخار” دارید. “

رایت این را به ثمر رساند. وی گفت: “به معنای واقعی کلمه همه می توانند از آن سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. من در مورد خودم بیشتر می آموزم ، افسردگی و اضطراب خود را دنبال می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز با من تماس می گیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای رفتن به درمان ، زمانی است که هیچ بحرانی رخ ندهد ، بنابراین شما می توانید واقعاً با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. سپس ، وقتی / اگر اتفاق دیگری بیفتد ، می دانید که مکانی امن برای پردازش هر کاری که باید انجام دهید ، دارید. “

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در قطعه ای برای سال 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEبه او روز بدی را سپری نمی کند و به آغوش نیاز دارد. این به من یک احساس کامل و مطلق انزوا و تنهایی می داد. جابجایی کار سختی بود و برد مدار من را بست. احساس می کردم بی ارزش هستم ، مثل اینکه چیزی برای ارائه ندارم ، مثل اینکه یک شکست خورده بودم. در حال حاضر ، با درخواست کمک ، می بینم که این افکار ، البته نمی تواند اشتباه تر باشد. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم تا افراد در موقعیت مشابه بفهمند که چنین هستند نه بی ارزش است و چیزی برای ارائه دارد. همه ما انجام می دهیم. ”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. وی توضیح داد: “وقتی از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، بدون داشتن یکی دو روز سخت ، افکار ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند برخی از افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناک را ایجاد کند.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم فکر کنیم که آنها واقعی هستند و در جهان به همین ترتیب شروع به فعالیت می کنیم.”

یادگیری تشخیص اینکه افکاری که به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” نیستند می تواند این ذهن را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای فکری منفی کمک کند. “این واقعاً می تواند مغز را دوباره متصل کند و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم تر و دقیق تر ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی در حال نوشتن در یک مجله با یک لیوان قهوه در کنار پنجره اش ، در حال پیدا کردن نحوه تعادل بین کار و زندگی است

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من از چنین غم و اندوهی در دو سال گذشته به طور سازنده استفاده کرده ام.” پس از کار بر روی صادق بودن احساسی ، از غم به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کردم. این بسیار متواضعانه است و من شکرگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا به دلیل غم می دانم که می توانم احساس شادی کنم. “

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم احساسات را احساس کنیم. وی افزود: “اگر احساساتی را که دردناک تر یا سخت تر است ببندیم ، احساسات خوشمزه را نیز تعطیل کرده و آن را به عنوان یک لذت ، شادی و خوشحالی بسیار مشتاق می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند قدردانی بیشتری را احساس کند زیرا توانایی خود را در احساس پریود افزایش داده است. با احساس ناراحتی ، بیشتر همه چیز را احساس می کند. ”

یافتن یک راه سازنده برای کمک به شما در کنترل احساسات ممکن است مفید باشد ، خواه روزنامه نگاری ، نقاشی ، ورزش یا سایر رسانه های مثبت.

درس پنجم: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت استراحت در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی می کنم که بی سر و صدا تلاش می کند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات آنها با سلامت روان صحبت می کند ، ادامه داد: “لازم نیست در سکوت مبارزه کنید. شما می توانید سکوت کنید. شما می توانید با یک بیماری روانی خوب زندگی کنید ، مادامی که برای آن آماده باشید ، زیرا بسیار مهم است که شما تجربیات خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا بتوانید از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. “

رایت موافق است. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما معتقدیم که ما تنها کسانی هستیم که تا به حال احساس قربانی کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

سعید رایت گفت: “با این حال ، هنگامی که ما در مبارزات خود به اشتراک می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم برای ما نشان دهند و به سایر انسانها نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا از طرف خود مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن” من این کار را نمی کنم. ” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نمی گیرم ، به آن رویداد نمی روم ، من از آن حمایت نمی کنم زیرا این چیزی نیست که من از آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً به یاد آوردم که کیستم. و سپس به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید “بله. میتونم باهاش ​​بخوابم شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، مدافع چاپلوسی راهی غیرممکن برای از دست دادن خود به کسی (یا چیزی) است. وی گفت: “وقتی بله یا خیر را واضح می گوییم ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک نظرسنجی از سوی ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از سوختن کمک کند که در حال افزایش است.

درس هفتم: استراحت به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای منحصر به فرد i مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اولاً ، این که بین سلامت روان و سلامت جسمی پیوند پیچیده ای وجود دارد:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، حملات هراس و افسردگی می توانند از عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش های خاص خود را ایجاد کند. ”

و همچنین ، اینکه سرعت خود را خوب کنید ، می گوید: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفته ام که بهترین راه پیش رو ، استراحت است.”

شجاعت پرداختن به این دیدگاه بسیار زیاد است ، اما رایت باید بگوید. “جامعه ما است از این رو تمرکز بر بهره وری است که این باید مورد بحث قرار گیرد. استراحت به همان اندازه مهم است که در کجا هستید انجام دادنبه همانطور که ارتباط شامل صحبت و گوش دادن است – به عنوان یک انسان از جمله انجام و بودن وجود دارد. ” “به هر حال ، ما یک انسان هستیم موجودات، غیر بشر انجام دادنبه ”

درس هشتم: دوستان خود را بررسی کنید.

مردی با یک زن تماس می گیرد

در حال حاضر معروف خود نیویورک تایمز مگان مارکل در یک نسخه تصحیح شده ، همه ما را به چالش کشید تا “متعهد شویم از دیگران بپرسیم ، خوب هستید؟”

او نوشت: “تا آنجا که ما می توانیم مخالف باشیم ، تا آنجا که می توانیم ، حقیقت این است که ما بیش از هر زمان دیگر به هم متصل هستیم به خاطر همه چیزهایی که در این سال به طور فردی و جمعی متحمل شده ایم.”

تمرین پرسیدن حال دیگران از آنها و حقیقت را بگویم انجام این کار در حال حاضر و به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است به شانه نیاز داشته باشند.

رایت با اشاره به اینکه چرا برقراری ارتباط بسیار مهم است ، گفت: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما از نظر ذهنی تکامل نیافته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان سایر علائم ، نشانه تنهایی و تنهایی است. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود باقی می مانیم و حمایت خود را ادامه می دهیم. “



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *