7 جایگزین سالم برای تنقلات شور


اطلاعات زیادی در مورد هوس های غذایی و چگونگی انجام آنها وجود دارد.

هوس خوردن میان وعده های شور می تواند بسیار گیج کننده باشد زیرا انسان به سدیم نیاز دارد – نه به اندازه روزانه ما (RDA برای بزرگسالان 2300 میلی گرم است).

کریستا مگوایر ، مدیر تغذیه Beachbody ، RD ، CSSD گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند بدن آنچه را که نیاز دارد می خواهد.”

وی توضیح داد: با این حال ، بیشتر اوقات ، این فقط یک میل خاص برای غذای راحت است و اغلب شامل غذاهایی است که دارای قند یا نمک زیاد هستند.

هنگامی که هوس غذاهای میان وعده می کنید محتمل ترین مقصر هستند: استرس و کسالت.

اما سایر عوامل غیر مغذی که بدن شما به آنها نیاز دارد نیز می تواند هوس مصرف نمک کند.

مگوایر ، که ممکن است از استرس ، بی خوابی یا سندرم پیش از قاعدگی پیش از قاعدگی (PMS) رنج ببرید ، توضیح می دهد که میل به تنقلات شور می تواند “ناشی از نوسانات هورمونی باشد”.

به جای ضربات چوبی ، این استراتژی های جایگزین را امتحان کنید.

1. Case را مشخص کنید

مستقیم ترین راه برای مقابله با ولع شما ، به ویژه اگر به طور منظم رخ می دهد ، رسیدن به ریشه است.

“ماگوایر می گوید:” ما اغلب سعی می کنیم با راه حل کمک های گروهی اوضاع را بهبود ببخشیم ، زمانی که باید برای حل مسئله اصلی عمیق باشیم. “

بنابراین چند دقیقه وقت بگذارید و به اتفاقات زندگی خود فکر کنید.

شاید لازم باشد به دنبال راه هایی برای تخریب یا سرگرمی خود باشید. حتی ممکن است کم خوابی داشته باشید.

همه این موارد در خارج از انبار پاسخ دارند.

2. به آب برسید ، سپس Revalu

زنی که در بیرون از بطری آب می نوشد

جیم وایت ، RD ، ACSM EX-P ، مالک استودیوی Jim White Fitness and Nutrition در ویرجینیا ، می گوید: “کم آبی بدن معمولاً به تعادل الکترولیت منجر می شود.”

“هوس نمکی روش بدن است که به شما می گوید آب بیشتری بنوشید تا تعادل مایعات برقرار شود” ، اما ما عموماً آن را اشتباه تفسیر می کنیم.

وایت می گوید تشخیص این دو مشکل است زیرا “آنها توسط مکانیسم های یکسانی در مغز کنترل می شوند”.

بنابراین وقتی هوس های شور به نظر می رسد ، سعی کنید ابتدا مقداری آب بنوشید (احتمالاً به هر حال به آن احتیاج دارید) و ببینید آیا اشتیاق به نوش از بین می رود یا خیر.

3. به دنبال گزینه های کم سدیم باشید

چیپس سیب زمینی تازه خانگی

غذاهای میان وعده سالم تر در حال حاضر بیشتر از همیشه در دسترس هستند – برای پیدا کردن آنها ، برخی از برچسب ها را در راهروهای فروشگاه مواد غذایی بررسی کنید.

ممکن است متوجه شوید که میان وعده های کم سدیم میل شما را برطرف می کند و همچنین آنهایی که روز شما را با نمک زیاد می کند.

مگوایر می گوید: “اگر می توانید میان وعده ها را کمتر از 200 میلی گرم سدیم نگه دارید ، فضای کافی برای وعده های غذایی شما باقی می ماند و از حد مجاز روزانه شما تجاوز نمی کند.”

سرو پاپ کورن Skinny Pop ، سبزیجات سبزیجات Off the Eaten Path یا نان خردل Fitjoy بدون خردل مناسب این حساب است.

به خاطر داشته باشید که بدست آوردن چیزی شور در هنگام هوس مشکلی ایجاد نمی کند. این واقعیت که ما تمایل داریم به یک سرویس پایبند نباشیم.

چه از یک میان وعده کم سدیم و چه از یک میان وعده سنتی شور استفاده کنید ، بخش های آگاهانه می توانند به شما در رسیدن به اهداف روزانه سدیم کمک کنند.

4. تنقلات خود را با ادویه جات بچشید

نمک می تواند طعم غذا را بهبود بخشد – اما ادویه ها همین کار را بدون سدیم انجام می دهند.

مگوایر پیشنهاد می کند از گیاهان تازه و خشک شده و ادویه جات ترشی جات استفاده کنید تا میان وعده ها یا وعده های غذایی شما با طعم بیشتری تزریق شود.

با این حال ، هنگام انتخاب ترکیب ادویه جات مراقب باشید ، زیرا ممکن است نمک اضافه شده باشد.

5. میان وعده های بدون فیلتر و ترد را امتحان کنید

یک کاسه چیپس کلم پیچ

بیشتر هوس های شور بر روی تنقلات ترد می چرخند ، که این سsال را ایجاد می کند: آیا نمک می خواهید یا کرانچ؟

ممکن است به یک میان وعده ترد بدون نمک اکتفا کنید – مخصوصاً اگر شما یک میان وعده استرس هستید و به کاهش تنش کمک می کند.

وایت سبزیجاتی مانند هویج بچه یا کرفس با حمص ، آجیل و دانه های بدون نمک ، یا پاپ کورن هوایی با گیاهان دارویی را به عنوان جایگزین های ترد برای امتحان پیشنهاد می کند.

همچنین می توانید چیپس کلم پیچ را بدون نمک تهیه کنید.

6. شکستن زیستگاه

وایت می گوید: “اگر به رژیم غذایی با سدیم بالا عادت دارید ، بدن شما به طور طبیعی هوس غذاهای با سدیم بیشتر می کند ، زیرا این عادت به آن عادت دارد.”

مقابله با برخی از هوس ها در حال حاضر می تواند منجر به کاهش مسیر شود.

وایت پیشنهاد می کند که با ارزیابی تعداد غذاهای بسته بندی شده خود شروع کنید.

او توضیح داد: “راحتی میان وعده های بسته بندی شده باعث می شود میزان مصرف سدیم از توصیه روزانه فراتر رود و در ولع مصرف کمک کند.”

7. به سراغ میان وعده یا غذای متعادل بروید

ممکن است به دلیل نیاز به غذا ، هوس کنید (شوک ، ما می دانیم).

به جای خوردن یک میان وعده نمکی که کربوهیدرات اصلی است ، یک وعده غذایی یا میان وعده ای که همه ماکروها را متعادل می کند را امتحان کنید تا شما را برای مدت بیشتری سیر نگه دارد.

این لقمه های شیرینی کره بادام زمینی بدون پخت شیرین و شور هستند اما همچنین متعادل هستند تا قند خون و گرسنگی شما را ردیابی کنند.

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و بیاموزید که چگونه با داشتن دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix ، تغذیه سالم طولانی مدت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *