5 نکته فوق العاده ساده و در عین حال بسیار م Healthثر برای سلامت روان


برای موضوع HUM Mind Matters در سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشتی ساده ای را دنبال می کنیم که برای ارتقاء تاب آوری و سلامتی از طریق مراقبت شخصی سفارش داده می شود.

غمگین؟ فشار؟ از تمیز بودن خسته شده اید؟ تو تنها نیستی. هر چه زندگی ما شلوغ تر می شود ، به تأخیر انداختن و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه به دست آوردن سودهای کوچک برای رفاه روزانه آسان تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از نکات برتر برای سلامت روان را که ما (و علم!) پشت آنها هستیم ، بیابید.

5 نکته در مورد سلامت روان

در اینجا نگاهی به برخی از نکات مراقبت از خود برای سلامت روان می اندازیم.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، رها کردن قهوه و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر مشتاق ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای شروع از مزایای آرامش بخش اصلی مدیتیشن ، برای مثال پنج تا 10 دقیقه شروع کنید. به جای فشار آوردن به خود برای تأمل در بازه های زمانی طولانی ، نکته اصلی تمرین مداوم است. می توانید مدیتیشن خاموش انجام دهید ، یک برنامه هدایت شده را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا فقط قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد کنید: صبحانه و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. راه رفتن و صحبت کردن

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای انجام ورزش و ارتعاشات خوب اختصاص دهید ، با دوستان خود قدم بزنید یا هنگام ورود به خانه با آنها تماس بگیرید. نه تنها از مزایای افزایش روحیه هزینه ها برخوردار می شوید. گذراندن در خارج از منزل (با تشکر ، طبیعت!) بلکه دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. بریکس را انتخاب کنید

PSA: شما باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده حرفه ای شناخته شد. این که آیا چند استراحت کوتاه در طول روز کاری خود انجام می دهید یا از تمرینات بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش بهره وری و مدیریت در ورزش استفاده می کنید. همان زمان. استرس ، استراحت برای تمرین مراقبت از خود در حین کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر بین کار و زندگی ، مطمئن شوید که از زمان تعطیلات در صورت داشتن زمان استفاده می کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که هم به صورت شبانه روزی و هم برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. بازتاب خود برای مراقبت از خود

یکی دیگر از نکات ضروری سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و آرامش اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی “من” برای استراحت و بازیابی از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید عادت مراقبت از خود را در روزنامه نگاری انتخاب کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد که در حال حاضر بمانید ، با خود وارد شوید و صادقانه با خود وارد شوید ، و دستاوردها و زمینه های رفاه خود را برای بهبود در طول زمان پیگیری کنید.

5. مدیریت استرس با سازگار کننده ها

علاوه بر برنامه روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر فوق العاده ای بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهایی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل هایی برای مدیریت استرس تقویت کنید ، که شامل سازگار با عوامل شیمیایی مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما به طور کلی در برابر استرس (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر باشد ، به طوری که در صورت بروز چالش ها از آرامش ، خونسردی و جمع آوری خود حمایت بیشتری می کنید.

HUM دو مکمل سازگار با محیط برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل خوشمزه آدامس گیلاس آلبالو) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

خط پایانی

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (و همچنین موارد مورد علاقه خود) ، موقعیت بهتری برای کنترل استرس ، خستگی و موارد دیگر خواهید داشت. به این ترتیب ، تشخیص اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود ضروری است – زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *