۲۰ طرفدار خورده شدن ای برای دوری اجتناب کرده اند {بیماری ها} در نوروز – خبرگزاری مهر | اطلاعات ایران را انتخاب کنید و انتخاب کنید جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، در متعهد شدن سبک اقامت مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مراقبت اجتناب کرده اند مندی رژیم غذایی صحیح در عید نوروز ممکن است ما را مفید نگه دارد. متعاقباً نباید طرفدار های متخصصان خورده شدن را نادیده گرفت.

{در این} راستا، ۲۰ نکته را انتخاب کنید و انتخاب کنید طرفدار خورده شدن ای را رعایت کنید به همان اندازه مفید بمانید.

۱- {هر روز} آب کافی بنوشید.

۲- خواب کافی داشته باشید. آرامش کافی آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده ها خوش بینانه. اجتناب کرده اند استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب دوری کنید.

۳- تنقلات مفید بخورید.

۴- در روزهای تعطیل صبحانه را {فراموش نکنید}.

۵- مراقب مشکلات وزنی بخصوص در کودکان باشید.

۶- مراقب نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک باشید.

۷- اجتناب کرده اند مصرف کردن آجیل برحذر باشید. شوری، خطر {فشار خون بالا}، بیماری کلیوی، اکتسابی انرژی بیش از حد، خطر {اضافه وزن}، نوع ذهن شیرین، ماندن به دندان را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر پوسیدگی را توجه داشته باشید.

۸- مقدار متعادلی اجتناب کرده اند میوه های خشک را در این سیستم شخصی بگنجانید.

۹- اگر به رستوران می رویم اجتناب کرده اند زیاده روی در بلعیدن غذاهای سرخ شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی حال در آن خودداری کنیم. ریستوان در هنگام بلعیدن کباب را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سختی نمک بخواهید برای عجله وددا زیاده روی نکنید، در مقابل نوشابه اجتناب کرده اند نوشیدنی های مفید بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده در صورتی کدام ممکن است مشخص هستید سالاد هر دو سبزیجات به خوبی شسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید استریل شدند، در مکان های غذا خوردن سفارش دهید.

۱۰- اگر رژیم لاغری داریم باید در مهمانی های نوروزی به رژیم شخصی پایبند باشیم.

۱۱- بهتر از محدوده در مهمانی ها ابتدا میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام شیرینی هستند.

۱۲- در مهمانی هاهمه او را گرفت مادر، نخور.

۱۳. چای را همراه خود شکر، شیرینی هر دو شیرینی ننوشید.

۱۴. در محدوده وعده های غذایی دقت کنید، بلعیدن نوشیدنی های شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرکالری، نوشابه های گازدار، سس های چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید شور، آجیل شور، شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآورده های قنادی را کاهش دهید.

۱۵. خوب این سیستم ورزشی مشترک داشته باشید.

۱۶. آهسته وعده های غذایی بخورید.

۱۷- در سفرهای نوروزی مصرف کردن غذاهای مفید را {فراموش نکنید}. مراقب استاندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت وعده های غذایی در رستوران های شهر جدید باشید، کاهو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزی ها را ضدعفونی کنید، آب مفید در کنار داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند حمل داروها شریر شدنی مربوط به گوشت، لبنیات، شیرینی های معاصر، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه جات به مقدار بیش از حد در خودرو . همراه خود کاهش بلعیدن غذاهای پرچرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی، مراقب مسمومیت غذایی باشید.

۱۸. غذاهای ناسالم مربوط به شیرینی، شیرینی، زردچوبه، نوشابه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات نمکی مربوط به پنکیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چیپس راهی برای از گرفتن خوب بازدید خوش نیست.

۱۹. اجتناب کرده اند استرس {اضافه وزن} مبارزه کردن نبرید.

۲۰. بلعیدن آب را {فراموش نکنید}.