گردو 101: تغذیه و مزایای گردو


گردو می تواند غذای دشواری باشد – خوشمزه و سالم است ، اما همچنین دارای کالری متراکم است. برای مطالعه همه چیز در مورد تغذیه گردو ، مزایای احتمالی و نحوه استفاده از آنها در برنامه تغذیه سالم خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حقایق تغذیه گردو

Quyen Vu ، متخصص تغذیه آشپزی در Beachbody می گوید: “گردو دارای کالری متراکم است.” “بنابراین شما نمی خواهید در خوردن آنها زیاده روی کنید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند. ”

وو توصیه می کند که اگر واقعاً طعم آن را دوست ندارید – مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت – اضافه کنید یا آنها را خام و بدون نمک بخرید و ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

گردو به طور کلی حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم است.

در اینجا تجزیه و تحلیل اطلاعات تغذیه گردو است.

ارزش غذایی گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 نصف

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات ها 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات تغذیه گردو را مرور کرده ایم ، به راحتی می توانید با این آجیل های پرکالری افراط کنید ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که وو می گوید ، خوردن روزانه گردو بستگی به اهداف تغذیه ای شما و منابع چربی دیگر شما در طول روز دارد.

وی گفت: “به طور کلی ، بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری در یک زمان مصرف نکنید.” “در نظر داشته باشید که اگر سعی می کنید روزانه محتوای سدیم خود را تماشا کنید ، نمک بهتر است ، زیرا نسخه های نمکی آن نیز در مصرف کلی سدیم شما نقش دارد.”

سعی کنید مقداری گردو را به یک غذای کم چرب مانند سالاد رومینه و گردوی کبابی اضافه کنید.

1. گردو حاوی اسیدهای چرب “خوب” و امگا 3 است

زنی که غذای مدیترانه ای می خورد

اگرچه گردو دارای چربی زیادی است ، اما دارای چربی زیادی است – اسیدهای چرب اشباع نشده.

بر اساس مطالعه ای که در مورد تاثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، رژیم غذایی گردو می تواند کلسترول کل و کلسترول LDL ، کلسترول “بد” را کاهش دهد که می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.

گردو همچنین حاوی مقدار زیادی α- لینولنیک اسید ، یک اسید چرب امگا 3 است که ممکن است مزایای سلامتی را ارائه دهد.

2. گردو حاوی ترکیباتی مشابه آنتی اکسیدان ها است

بر اساس مطالعه ای در سال 2020 ، گردو حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که ممکن است به کاهش عوارض جانبی مرتبط با افزایش سن کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید ، گردو اغلب به عنوان غذای مغزی شناخته می شود ، زیرا نشان داده شده است که به طور بالقوه مزایای شناختی را در افراد مسن ایجاد می کند و تقریباً برای هر رژیم غذایی مفید است.

هنکس دوست دارد گردویی را در یک خرما Medjool برای یک میان وعده خوشمزه بپیچد یا یک توپ انرژی خانگی را در گردوی خرد شده برای یک غذای ترد بپیچد.

اگر به دنبال افزایش سبزیجات سبز خود هستید ، برای ترد شدن بیشتر سالاد توت فرنگی و اسفناج را در آن بریزید.

3. گردو حاوی مواد معدنی است

مس ، کاری که بدن شما نمی تواند خودش انجام دهد اما به آن نیاز دارد ، در گردو یافت می شود.

هنگامی که مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا سلول های خونی و عروق شما را سالم نگه دارد و به جذب آهن برای شادابی استخوان ها کمک می کند.

4. گردو به ترویج سیری غذا کمک می کند

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای بالقوه دیگر تغذیه گردو جذاب به نظر برسد ، در اینجا یکی از مواردی است که می توانید روزانه به آن توجه کنید.

آیا فکر می کنید درست قبل از ناهار در حال محو شدن هستید یا به پاییز ساعت 3 بعد از ظهر برخورد می کنید؟

خبر خوب: طبق یک مطالعه کوچک ، گردو می تواند به شما در احساس سیری کمک کند.

بنابراین مقداری از ماست صبحانه خود را بپاشید ، یا یک مشت گردو را از میان وعده های بسیار فرآوری شده در دستگاه خودکار اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر با دستور العمل هایی برای امتحان وجود دارد:

گردو توت فرنگی و شیکولوژی جو دوسر

بلوند سیب بدون گردو

فنجان جو دوسر پخته شده با کشمش و گردو

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و بیاموزید که چگونه با داشتن دو برنامه تغذیه ، 2B Mindset و Portion Fix ، تغذیه سالم طولانی مدت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *