پروتکل 4 هفته و 4 هفته Gutures برای هر بدن


اگر با معده درد روبرو هستید ، تنها شما نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و غذایی که می خورید همگی می توانند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارند.

Autumn Calabrese فوق العاده مربی و متخصص تغذیه Beachbody با مشکلات شکمی بیگانه نیست.

او در طول این سالها با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است – اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشک خود ، سرانجام یاد گرفت که چگونه “محرک” های خود را کشف کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث حساسیت شما می شوند حذف کنید. یک تمرین بدون ضربه اضافه کنید.

پاییز با ترکیب تجربه و تخصص مستقیم خود ، راهی برای رسیدگی به مشکلات گوارشی جسمی و روحی او پیدا کرد در حالی که در یک برنامه ورزشی آسان و قابل پیگیری مفاصل را گره می زند.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل 4 هفته ناودان – یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف مرحله ای پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی عوامل محرک غذا کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در کشف غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و ابزارهایی را برای کمک به شما برای غلبه بر ناراحتی به شما ارائه دهد.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش ملایم می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده شما داشته باشد ، پاییز نیز ایجاد کرد 4 هفته برای هر بدن برای افزایش مزایا پروتکل 4 هفته ناودانبه

حتی اگر مشکلات روده را تجربه نکرده اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را به حداقل برسانند بسیار مناسب است.

با یکدیگر، پروتکل 4 هفته و 4 هفته Gutures برای هر بدن می تواند به شما در تجهیز ابزارهای پشتیبانی از شیوه زندگی سالم روده و ایجاد رژیم غذایی مناسب و متعادل برای شما کمک کند.

پروتکل 4 هفته ناودان

پروتکل 4 هفته ناودان چیست؟

پروتکل 4 هفته ای دستگاه گوارش یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و از بین بردن محرک های غذایی که اغلب عامل ناراحتی معده هستند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

از کلمه “حذف” غافل نشوید-پاییز شما را با فیلم های آموزشی مرحله به مرحله راهنمایی می کند تا دقیقاً به شما نشان دهد که چه کاری را باید انجام دهید ، چگونه و چگونه این کار را انجام دهید به گونه ای که مشکلات احتمالی را جدا کند. خوراکی ها. به

در یک دوره 4 هفته ای ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مشکل ساز را حذف کنید تا بتوانید به آرامی ، به طور م removeثر حذف ، جایگزین و متعادل کنید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل 4 هفته ناودان بهره مند شود.

آیا دستور العمل ها و توصیه هایی در مورد غذاهایی که باید بخورم دریافت خواهم کرد؟

البته! شما لیست غذاها را برای ماندن در مسیر ، 8 فیلم دستور غذا و PDF دوستدار برنامه و نکات هفتگی برای تشویق و آموزش در طول مسیر پیدا خواهید کرد.

چه مکمل هایی باید مصرف کنم؟

پاییز بهینه سازی بدن برای سلولی برای آنزیم های گوارشی که به جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی کمک می کند ، پیشنهاد می کند. Beachbody Revitalize پیش و پروبیوتیک برای کمک به حمایت از فلور مفید روده و Shakeology Vegan – همه اینها روزانه برای کمک به حداکثر استفاده از پروتکل روده 4 هفته ای استفاده می شود.

این مکمل ها می توانند به سلامت گوارش کمک کرده و بدن را در حفظ محیط مناسب برای فلور روده سالم یاری دهند. *

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین هایی که در بازار شما موجود نیستند کمک کند.

آیا برای انجام این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

نه ، هر کسی می تواند به این برنامه بپردازد ، حتی اگر بر اساس ظرف باشد و با Portion Fix به خوبی متناسب باشد.

آیا در طول رژیم حذف باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش کردن می تواند بر سلامت روده تأثیر مثبت بگذارد و انجام این کار در طول پروتکل روده 4 هفته ای می تواند به بهبود نتایج شما کمک کند ، اما لازم نیست.1

برای جلوگیری از سبقت بر بدن ، پاییز برنامه تناسب اندام اختیاری را ایجاد کرد ، یک اثر 4 هفته بدون بدن که می تواند به تنهایی انجام شود یا با پروتکل 4 هفته Gutures جفت شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع گروه های کاری در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن یک تناسب اندام عالی برای پروتکل Gutures پاییز 4 هفته است – یک برنامه بدون ضربه که قوام و نتایج را برای همه بدن قابل دستیابی می کند.

اگرچه ورزش هنگام انجام برنامه حذف غذا توصیه می شود ، اما نباید آنقدر سخت باشد که در کار بدن شما در کمک به روده شما اختلال ایجاد کند.

پاییز این آثار را به طور ماهرانه در تلاش ، نه تأثیر ، برای همراهی با سفر تعمیر روده ایجاد کرده است.

شما در مجموع 16 گروه کاری انجام می دهید – 4 جلسه در هفته به مدت 4 هفته – همه زیر 30 دقیقه (شامل گرم کردن و خنک شدن!).

همچنین 4 دوچرخه سواری اختیاری در داخل خانه وجود دارد که می توانید با جلسات کاری معمولی خود ادغام کنید.

تمرکز بر تمرین غیرعادی (کششی) است که از مزایای زمان تحت تنش برای حداکثر کردن نتایج استفاده می کند.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای حمایت از نتایجی که می توانید با پروتکل 4 هفته ناودان به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن کیست؟

4 هفته برای هر بدن برای هر کسی است که به دنبال راهی برای دستیابی به نتایج است – یک برنامه تناسب اندام ساده اما بسیار م thatثر که برای مفاصل آسان است.

این تمرینات باعث می شود بتوانید با تمرینات بدون حاشیه و بدون ضربه که به قدرت کلی ، تحرک و سرزندگی کلی شما کمک می کند ، سازگاری داشته باشید ، بنابراین هر بدن می تواند نتیجه بگیرد.

به چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به 4 هفته و 4 هفته Gutures for All Bodies دسترسی داشته باشم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

پاییز کالابرس کیست؟

Autumn Calabrese خالق 4 هفته برای هر بدن ، 9 Week Management Freak ، 21 Day Repair ، و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین برنامه های تغذیه Nutrition 4 Week Gut و سیستم کاهش وزن مبتکرانه Portion Fix است.

نویسنده محبوب حتی اگر زندگی دیوانه واری هم داشته باشید ، کاهش وزن مانند دیوانه ها است و مجری برنامه آشپزی FIXATE ، او یک مربی بهداشت جامع دارای گواهینامه IIN است و دارای گواهینامه های NASM و AFPA است.

1اخبار پزشکی امروز

ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *