وقتی سعی می کنم اولین رژیم غذایی خود را در 32 سالگی شروع کنم ، به توصیه هایی نیاز دارم که از نظر درصد روی یک جعبه (یا نکات دیگر واقعاً) به چه نکاتی توجه کنم: تغذیه


بنابراین من سعی می کنم وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی بی تحرک واقعاً دشوار خواهد بود (ورزش های ضعیف در پشت ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برایم سخت است).

من بسیار شنیده ام که “این رژیم غذایی یک رژیم غذایی عجیب و غریب است” یا “این یک رژیم غذایی بی خطر از نظر پزشکی نیست” ، بنابراین یادگیری اطلاعات متناقض برای اولین بار دشوار است. یک سایت می گوید گوشت قرمز خوب است و دیگری می گوید برای شما وحشتناک است و من نمی توانم بگویم چه چیزی درست است یا نه ، می دانید؟

من سعی می کنم کمک کنم که چرا کنترل بخش شروع شود. آشپزی من محدود به غذاهای بسیار اساسی یا غذاهای مایکروویو است.

بنابراین در ابتدا سعی می کنم با عدم سفارش زیاد تجزیه و تحلیل کنم و غذاهای کم چرب ، کم سدیم اما پر سدیم پیدا کردم که سعی می کنم بخورم. من مقداری موز یا سیب می خورم و سعی می کنم وقتی ماست می خورم و غذاهای بهتری می خورم و سعی می کنم نوشیدنی های گازدار را به طور کلی از سر میز بردارم.

من می دانم که غذاهای بدون چربی احتمالاً در دراز مدت سالم نیستند ، اما آیا گزینه های سریعی وجود دارد که بتواند وعده های غذایی خارج از خانه را به وعده های غذایی کمتر خوشمزه در خانه تبدیل کند؟

آیا پیشنهادی در مورد بدترین قسمتهای برچسب دارید؟ روی چه چیزی باید کمتر غذا بخورم؟

در واقع هر گونه ایده برای کمک به انتقال (من یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم و کار نکرد). یا هر وب سایت قانونی که بتوانم به طور کامل به آن اعتماد کنم تا بتواند این دیدگاه را راه اندازی کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *