بدترین وعده های غذایی برای روده ها


به گزارش شف، برای از گرفتن قلبی قابل مقایسه با قهرمانان، باید مراقب خوردن غذاهای غنی اجتناب کرده اند سدیم، قند افزوده، چربی های اشباع شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای کنار هم قرار دادن را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری شده نیز باشید.

غذاهایی کدام ممکن است سدیم بالایی دارند

بر ایده گزارش وسط مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری، حدود ۳۳ سهم اجتناب کرده اند آمریکایی ها {فشار خون بالا} دارند. یعنی فشار خون این اشخاص حقیقی بالای ۹۰/۱۴۰ است کدام ممکن است بعدی اجتناب کرده اند حد طرفدار شده ۸۰/۱۲۰ است. طبق آگاه صفحه بحث روده ها آمریکا (AHA) همه این استرس‌ها بیش اجتناب کرده اند حد خالص، خطر حمله قلبی، سکته مغزی، مشکلات کلیوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی اجتناب کرده اند کف دست دادن تخیل و پیش بینی را در شخص افزایش می‌دهند. سدیم اضافی در رژیم غذایی یکی اجتناب کرده اند اجزا بی نظیر افزایش فشار خون است. بر ایده مقاله ای کدام ممکن است در شماره سپتامبر ۲۰۱۹ روزنامه Nutrients آشکار شد، یکی اجتناب کرده اند دلایلی کدام ممکن است چرا خوردن بیش اجتناب کرده اند حد نمک ممکن است به روده ها آسیب برساند اینجا است کدام ممکن است نمک میزان آب ذخیره شده است در هیکل را افزایش می دهد. تمام این مایعات اضافی فشار بیشتری به روده ها وارد می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجویز غذاهای غنی اجتناب کرده اند سدیم ممکن است به کاهش خوردن نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش فشار خون کمک تنبل.

غذاهایی کدام ممکن است قند افزوده بالایی دارند

می‌دانید کدام ممکن است غذاهای تشکیل قند بیش از حد برای بهزیستی ممکن است مفید نیستند، با این حال خواه یا نه می‌دانستید کدام ممکن است این وعده های غذایی برای روده ها خطرناک هستند؟ بر ایده تحقیق ای کدام ممکن است در آوریل ۲۰۱۴ در روزنامه صفحه بحث پزشکی آمریکا آشکار شد، {افرادی که} ۱۷ به همان اندازه ۲۱ سهم انرژی روزانه شخصی را اجتناب کرده اند قندهای افزوده اکتسابی می کنند، ۳۸ سهم تا حد زیادی اجتناب کرده اند {افرادی که} به تازگی آن را اکتسابی می کنند، کشف نشده خطر نابودی ناشی اجتناب کرده اند بیماری قلبی هستند. . ۸ سهم اجتناب کرده اند انرژی روزانه آنها اجتناب کرده اند این قندها است.

غذاهای سرخ شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فست فود

مشخص است کدام ممکن است غذاهای سرخ کردنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فست فودها برای روده ها مفید نیستند. به معنای واقعی کلمه هستند، طبق تحقیق ای کدام ممکن است در شماره ژانویه ۲۰۱۹ روزنامه پزشکی بریتانیا آشکار شد، غذاهای سرخ شده (به طور قابل توجهی مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی سرخ شده) همراه خود افزایش خطر نابودی ناشی اجتناب کرده اند مشکلات قلبی مرتبط هستند. چندین علت برای این موجود است. اول اینکه خیلی ها وقتی می خواهند شام سطح بخورند سراغ این غذاهای سرخ شده می الگو را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیلی اجتناب کرده اند ما نمی دانیم این وعده های غذایی در چه نوع روغنی سرخ می شوند. جدا از این، پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز در دمای شدید ممکن است ترکیبات بدون شک بیشتر سرطان ها زا ساخت تنبل.

غذاهای غنی اجتناب کرده اند چربی های اشباع شده

چربی های اشباع شده می توانند خطر بیماری قلبی را افزایش دهند، با این حال باقی مانده است توضیحات خوبی برای تجویز خوردن این {چربی ها} موجود است. بر ایده انتشارات سلامت هاروارد، چربی های اشباع شده می توانند کلسترول ناسالم LDL را افزایش دهند، کدام ممکن است ممکن است خطر گرفتگی عروق را افزایش دهد.

غلات فرآوری شده هر دو تغییر کرده است ژنتیکی

بر ایده شواهد پزشکی کدام ممکن است در سپتامبر ۲۰۱۹ توسط کلینیک مایو: پیشرفت ها، استاندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتایج آشکار شد، غلات تغییر کرده است ژنتیکی می توانند خطر بیماری قلبی را افزایش دهند. غلات تغییر کرده است ژنتیکی فشار بیشتری بر سلامت روده ها وارد می کنند: آنها معمولاً تشکیل فیبر زیادی نیستند (برخلاف غلات درست) را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر همراه خود مدیریت بیشتر گلوکز خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش کلسترول گفته می شود. غلات GMO علاوه بر این قابل انجام است تشکیل قند اضافه شده باشند، کدام ممکن است باید به همان اندازه حد امکان اجتناب کرده اند خوردن آن اجتناب شود.

این به معنای بردن برنج سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان سفید اجتناب کرده اند رژیم غذایی نیست. برای اینکه بتوانید اجتناب کرده اند فیبر فعلی در غلات درست کدام ممکن است برای روده ها {مفید است} بهره مند شوید، کافی است حداقل نیمی اجتناب کرده اند غلاتی کدام ممکن است روزانه می خورید را اجتناب کرده اند گروه غلات درست انواع کنید.

تأمین: سلامت نیوز