آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای ترد ، ترد و شیرین است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (هرچند که در فصل تابستان و پاییز طعم بهتری دارند). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و نحوه پختن آنها را در دستور العمل های خوشمزه و کم کربن دوست را مرور کنیم.

فلفل دلمه ای کم کالری و کربوهیدرات دارد

فلفل دلمه ای قرمز و زرد را در سینی فر پخته کنید

فلفل دلمه ای کامل حاوی 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات است که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خبر خوشایندی است.

بنابراین ، آیا فلفل دلمه ای باعث افزایش وزن می شود؟ احتمالا … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال مقصرهای دیگر باشید.

هرگونه غذای باقی مانده می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل دلمه ای در حالت نشسته بسیار نادر است (129 کیلو کالری) ، که معمولاً در مورد سرو چیپس سیب زمینی است.

و وقتی نوبت به میان وعده های شور مانند چیپس می رسد ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای حاوی مواد مغذی زیادی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای می تواند کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین کدام فلفل دلمه ای سالم تر است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “از نظر مواد مغذی ، رنگ فلفل دلمه ای تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل دلمه ای سبز قبل از رسیدن به قرمز انتخاب می شود. فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای روزانه توصیه شده شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • میزان مجاز روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل دلمه ای حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین برای زنان این 171 درصد از RDA و برای مردان 142 درصد است.

کرامپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی از نظر لیکوپن و کاروتنوئید بیشتر از فلفل سبز نارس است.

کاروتنوئیدها ترکیباتی مشابه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که ممکن است به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو کمک کند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه ای قرمز تازه روی میز چوبی

فلفل دلمه ای حاوی مقدار زیادی فیبر در مقایسه با تعداد کالری هایی است که به رژیم غذایی شما اضافه می کند.

خوردن فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن مقدار زیادی فیبر به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت طولانی تری احساس سیری کنید و با جلوگیری از یبوست شما را منظم نگه می دارد.

فلفل دلمه ای سبک است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل دلمه ای را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد ، “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند پرهیز کنید ، فلفل دلمه ای سبک است و گزینه خوبی است. برای کسانی که سوزش معده دارند ، فلفل دلمه ای جایگزین فلفل های تند خوب می شود که می تواند سوزش سر دل را تشدید کند. ”

برخلاف فلفل چیلی ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که فلفل را می سوزاند.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

حال س theال این است که “آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟” پاسخ داد ، بیایید در مورد نحوه طبخ با آنها بحث کنیم.

مطمئناً می توانید از فلفل دلمه ای تازه لذت ببرید و آنها را به چوب میان وعده برش دهید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلاقیت به خرج ندهید؟

1. فلفل دلمه ای پر یا پر شده

فلفل دلمه ای می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. حفره توخالی فلفل دلمه ای را می توان با گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پر کرد.

البته ، می توانید همین مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده و پخته شده قرار دهید.

خلاق باشید – همه چیز به شکلی است که می خواهید زنگ خود را فلفل بزنید. چند دستور العمل برای الهام:

2. فلفل دلمه ای کبابی یا بو داده

قند موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. شما می توانید این را در یک کوره (دودی) یا در فر (زغال چوب) بدست آورید.

  • برای کباب کردن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با یک اسپری آشپزی نچسب بپوشانید و به مدت 5 تا 10 دقیقه مستقیماً روی توری گریل قرار دهید.
  • برای تفت دادن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، روی آن را با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، چاشنی بزنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل دلمه ای پخته به عنوان عنصر در غذای دیگری مانند:

3. سرخ کردن فلفل دلمه ای

بیایید با آن روبرو شویم – فلفل دلمه ای کلیدی است که هر غذای سرخ شده با گوشت و سبزیجات را می توان لذت بخش کرد و همچنین خوشمزه تر شد.

آنها یک پاپ قرمز ، زرد یا نارنجی به دریای سبز و در غیر این صورت قهوه ای اضافه می کنند.

سرخ کردن یک گزینه ساده و سالم برای ناهار است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ به BODNutrition.com سر بزنید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *