آیا در شاکیولوژی قند وجود دارد؟


احتمالاً تا کنون می دانید که اگر می خواهید سالم و تناسب اندام داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل فوق العاده غذایی با پر کردن برخی از شکاف های تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم کمک کند ، و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند.

وقتی از Shakeology روزانه می نوشید ، می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه ای قوی خود را برای چالش های بزرگتر مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology حاوی انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً با خود فکر می کنید ، “خوب ، همه چیز عالی به نظر می رسد ، اما در مورد قند چطور؟ ”

این یک س excellentال عالی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر چیزهای شیرینی برای سلامتی شما انجام نمی دهد. بنابراین ، بله ، خوب است که مراقب میزان قند روزانه خود باشید.

در اینجا 411 در مورد قند و لرزش شناسی است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای لرزشگیر قند

Shakeology حاوی هفت گرم قند در هر وعده ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و انواع پودرهای میوه فوق العاده است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای اینکه این موضوع را در نظر بگیرید ، یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر و یک سیب متوسط ​​19 گرم شکر است.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت متشکل از قند نیشکر ارگانیک و یک شیرین کننده گیاهی بدون کالری-استویا ، ایجاد کردیم ، عصاره ای از برگ گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است.

ما آنجا هستیم.

شیرینی در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی را می توان از چند طریق به دست آورد: اولا ، شکر ، که می تواند تحت عنوان “قندها” در قسمت کربوهیدرات کل برچسب ذکر شود – حاوی مواد تشکیل دهنده بر اساس شکر و قندهای ذاتی سایر مواد گیاهی موجود در محصول است.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند اشکال مختلفی دارند از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتر مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS).

شکر را می توان در سایر مواد موجود در یک محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (شکر شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، در مقابل شیرین کننده های غیر تغذیه ای ، یعنی ترکیباتی که طعم می دهند اما کالری کمی دارند یا اصلا کالری ندارند.

شیرین کننده های غیر تغذیه ای شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و ساکارز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن این است که فقط شکر اضافه کنید ، اما این باعث افزایش کالری می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که شیرین کننده های غیرمغذی مسئله کالری را حل می کنند ، اما تمایل دارند ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود را داشته باشند.

بنابراین برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه بصیرت ، اغلب منطقی است که از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها استفاده کنید.

اطلاعات محتوای قند

برای مشاهده میزان قند در یک محصول ، کادر Nutrition Statement را در پشت برچسب ، که برای فهرست بندی قندهای یک محصول لازم است ، علامت بزنید.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود ادعا می کنند “بدون قند اضافه شده”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این بدان معناست که قندهای موجود در محصول “قندهای افزوده شده” نیستند. در عوض ، قندها در ترکیبات دیگر ذاتی هستند.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگر پنهان شدن شکر در لیست مواد تشکیل دهنده را تشخیص دهیم:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • جامدات شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به –ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” برچسب مواد غذایی معمولی ، آنها به ترتیب بزرگترین تا کوچکترین فهرست شده اند.

خط پایانی

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای قطع کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی تولید انرژی کمک می کند.

ǂ کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *